שבוע האופנה לכלות ישראל Israel Bridal fashion week 2019

שבוע האופנה לכלות ישראל Israel Bridal fashion week 2019

שמלות הכלה של דורין הולכות לככב בתצוגת האופנה שתתקיים ביום רביעי ה-20 לפברואר 2019.




האירוע הנוצץ של השנה שבוע האופנה לכלות 2019 בחוות רונית, שמלות הכלה של דורין הולכות לככב בתצוגת האופנה שתתקיים ביום רביעי ה-20 לפברואר 2019.

הדוגמניות הכי מדהימות שיש נבחרו לייצג את השמלות של דורין על המסלול בתצוגת האופנה המפתיעה של השנה שתערך בפעם הראשונה בישראל ותהיה שואו ענק ללא ספק.

שבוע האופנה לכלות ישראל Israel Bridal fashion week 2019


מעצבי העל של ישראל המפורסמים בזכות הדגמים המרהיבים שלהם ברחבי העולם, יעלו יחד על במה אחת בפעם הראשונה בישראל, באירוע המרהיב של השנה, תצוגת האופנה לכלות שתערך השנה בחוות רונית בין התאריכים 18-20 לפברואר.
מפיק העל  דויד שי המתמחה באירועי קונספט מרשימים אחראי על הפקת שבוע  האופנה לכלות ביחד עם מפיקת התצוגות האגדית! סמדר גנזי, אשה מדהימה ועוצמתית. על המוזיקה באירוע ינצח אביב חורש מפאנקי פיש.

דויד שי
דויד שי
סמדר גנזי
סמדר גנזי
אביב חורש
אביב חורש


לאחר חודשים רבים של ציפיה, האירוע המרהיב של השנה הולך להדהים את עולם אופנת שמלות הכלה בישראל ולחשוף אותו לעולם הרחב, כמקובל במילאנו, פריז, ברצלונה וניו יורק.


את הקולקציה החדשה שלי בחרתי לצלם השנה בעיר הלבנה תל אביב, זו העיר שלי, נולדתי וגדלתי בה, כל זכרונות הילדות שלי קשורים אליה, הקמתי את סטודיו דורין עיצוב שמלות כלה ברחוב דיזנגוף, אני חיה ונושמת את תל אביב, זאת עיר תוססת, צבעונית, ססגונית, עם מבנים היסטורים חשובים, כך גם העיצובים השנה: קלאסים, אורבנים ואלגנטים עם מראה צעיר וסקסי.
אני משתמשת בבדי משי ותחרות מיוחדות בשילוב רקמות שנעשות בעבודת יד, מה שיוצר מראה מרשים ויוקרתי. בכל יצירה שלי אני מקפידה על איכות, תפירה עילית, רמת גימור גבוהה והקפדה על הפרטים הקטנים.
מה שהנחה אותי בעיצוב הקולקציה החדשה היא ההרגשה לגרום לכל כלה להראות זוהרת, רומנטית ומלאת עוצמה, כשאת לובשות את השמלה שלנו את מרגישה נסיכה קסומה.
השמלות שלנו מחמיאות לך בצורה מושלמת, את יכולה להשיג את כל אשר תרצי. המראה היוקרתי והמרשים עם החריזה העדינה והמוקפדת מחזירה את הרומנטיקה ומרגשת את הלב, בעינייך הנוצצות רואים את ההתרגשות, שמלת כלה בתפירה עילית מחמיאה לך והופכת אותך לנסיכה מהאגדות.

את מדהימה!

את עוצרת נשימה!

דורין שמלת כלה 2019
דורין שמלת כלה 2019

דורין שמלת כלה 2019

דורין שמלת כלה 2019



עיצוב שמלת כלה

עיצוב שמלת כלה מתחיל בחלום שאני רוקמת עבור כל אחת ואחת, תשומת הלב לפרטים שחשובים לך, שהופכים אותך למהממת במיוחד, במיוחד לשבוע האופנה לכלות שיערך בחודש פברואר רקמנו עבורך שמלות מרהיבות ומפתיעות בעיצובים שיסחפו אותך וירגשו את הסובבים כשיראו אותך צועדת בטוחה על המסלול בדרך לחופה, יחמיאו ויראו בך נסיכה, הדגמים של קולקציית שמלות הכלה 2019 מאופיינים בקו צעיר, עכשווי, טרנדי ויחד עם זאת על זמני, התפירה מוקפדת ומושקעת וכל שנשאר לך הוא להתאהב.

דורין שמלת כלה 2019
דורין שמלת כלה 2019

דורין שמלת כלה 2019
דורין שמלת כלה 2019

דורין שמלת כלה 2019
דורין שמלת כלה 2019



בחלומי חזרתי לבית הספר התיכון, למסיבת פורים

שירבטתי על הדף את שמלת הכלה היפייפיה שעיצבתי לחברתי הטובה, שרית, כבר אז חלמתי בלילות על כלות בלבן, על עיצובים שיוצאים מהדף ונתפרים ביד בעבודה מדוקדקת ומושלמת כאחד, החלום ממשיך למלא את חיי, וכשאני רואה איזה אושר ממלא את לחייך כשאת עושה סיבוב עם השמלה החדשה שרק לפני שניה היתה מודל על הדף, אני נמסה, אני מתרגשת איתך, אנחנו עומדים עם המלוות שלך ונדהמות כמה את יפה, החלום שלי מתגשם באמצעותך כשאת נראית כמו נסיכה.
דורין רוקמת לך חלום בלבן



דורין רוקמת לך חלום בלבן


דורין בשבוע האופנה לכלות

הלוק האירופאי שלנו פונה לקהל מאוד ייחודי שיודע להעריך תפירה עילית Haute Couture מוקפדת עם שאיפה לשלמות, בעיצוב אלגנטי ומתוחכם, כלות שמגיעות אלינו מרחבי תבל: טוקיו, פריז, לונדון, ברלין, בריסל,לוס אנג'לס, ניו יורק ועוד. הכלות מעריכות שמלות נוצצות בעלות מראה נקי המעורר השראה ובעיצוב ייחודי שמותאם אישית, הכלות האירופאיות שלנו מתאהבות בשמלות שלנו בהרף עין.
במהלך ההכנות לשבוע האופנה, נבחרו דוגמניות מדהימות לייצג את השמלות שלנו על המסלול, אנו הולכות להפתיע ולהמם את כולם, השמלות של דורין שהפכו למותג, יהיו השואו של תצוגת האופנה של שבוע הכלות שיערך בישראל.
רומי נסט המהממת שיצאה מהאח הגדול היישר לשבוע האופנה לכלות תלבש את שמלת הכלה המרהיבה שלנו
רומי נסט המהממת שיצאה מהאח הגדול היישר לשבוע האופנה לכלות תלבש את שמלת הכלה המרהיבה שלנו


שבוע האופנה לכלות, רומי נסט מדגמנת שמלת כלה של דורין

רומי נסט המהממת שיצאה מהאח הגדול היישר לשבוע האופנה לכלות תלבש את שמלת הכלה המרהיבה שלנו בערב הגאלה שיערך ביום שני, בראיון לגיא פינס בצאתה מאח הגדול היא דיגמנה את אחת השמלות מהקולקציה החדשה שלנו לשנת 2019.

תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

תני לעצמך לפרוח

איך תבחרי שמלת כלה?

קטלוג שמלות כלה 2019