שמלת כלה מושלמת


שמלת כלה מושלמת דורין

שמלת כלה מושלמת

לדעת לבחור את השמלה שבה תרגישי הכי יפה, הכי מרגשת, הכי זוהרת והכי מרשימה אין דבר קל, לצורך כך את זקוקה למעצבת מנוסה שתדאג להפוך אותך למלכה בצעידתך אל החופה בשמלת כלה מושלמת 👰


אנו כאן כדי להגשים לך את החלום וכדי להתאים לך את השמלה המושלמת במיוחד בשבילך.


חשוב להתחבר למעצבת, לסמוך עליה ולבטוח בה שתדע להתאים לך את השמלה המושלמת שמחמיאה לך ומבליטה את נתוני גופך היפים, אנו נדאג שתצאי זוהרת, נשית ורומנטית.


הרומנטיקה הקלאסית ממשיכה להדהד ומפגש בין חתן לכלה הוא מאורע מרגש בצורה עצומה, ההופעה המרשימה, הלבוש המוקפד, החגיגי, הלבן, כל אלה מעבירים צמרמורת כשחושבים על הברית בין הלבבות שנרקמת.


שמלות הכלה של דורין משמשות כהשראה ואנו מקפידות על רכות וזוהר תוך שימוש בבדים איכותיים ויוקרתיים, תשומת לב מיוחדת ניתנת לעבודת הרקמה שנעשית בעבודת יד, מקצועית ודקדקנית.


בדורין שמלות הכלה נתפרות בתפירה עילית (הוט דה קוטור).


רגע השיא של החתונה הוא הכניסה לחופה ולכן אנו בדורין מעצבות עליוניות תואמות לשמלה הכלה המושלמת שלך, שנותנת מראה מרשים שמעניק הופעה סוחפת מרשימה ומלכותית.


קולקציית שמלות כלה 2019 בפתח ואת זוכה להצצה ראשונה, תאמי פגישה וקבלי טעימה מהשקת הקולקציה החדשה של שמלות הכלה שלנו.


מה יש להתלבט כל כך הרבה?

כשאת מוצאת את האהבה שלך אין יותר מה לחפש, את יודעת שזה זה, כשתכנסי לדורין מיד תתאהבי ותתלהבי - החיבור, האווירה, שמלות כלה מהממות, יחס אישי וחם ומעל הכל מעצבת על שתוציא אותך מלכה! במקום המושלם בתל אביב, רחוב דיזנגוף- דורין!

תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

תני לעצמך לפרוח

איך תבחרי שמלת כלה?

קטלוג שמלות כלה 2019