קטלוג שמלות כלה 2019

קטלוג שמלות כלה 2019



את הקולקציה החדשה שלי לקטלוג שמלות כלה 2019, בחרתי לצלם בעיר הלבנה תל אביב, זו העיר שלי, נולדתי וגדלתי בה כל זכרונות הילדות שלי קשורים אליה, השבתות הקסומות בהם רחוב דיזנגוף היה סגור לתנועה והאנשים היו הולכים על הכביש ומוקסמים מחלונות הראווה עד פוטו פרג' שנחשב היכל התהילה בתחום הצילום, הקמתי את סטודיו דורין עיצוב שמלות כלה ברחוב דיזנגוף, באיזור הכי כייפי בתל אביב, שדרת המעצבים, אני חיה ונושמת את העיר, התוססת, הצבעונית, הססגונית, בעלת המבנים ההיסטורים החשובים שמושכים אותנו למקורות, כך גם העיצובים של דורין השנה: קלאסים ומתוחכמים, אורבנים ואלגנטים עם מראה צעיר וסקסי.

העיר תל אביב, מעוררת השראה, קטלוג שמלות הכלה 2019 מושפע מהאווירה וממשיך את הקו הצעיר, החצוף, הסקסי והאורבני.
המקום שנותן מקום לכולן, השמלות הנוצצות שלנו שאת תראי בהן היפה מכולן, כאן, בלב תל אביב, בסוף רחוב דיזנגוף שוכן הסטודיו שלנו,סטודיו דורין עיצוב שמלות כלה, בדי משי ותחרות מיוחדות בשילוב רקמות שנעשות בעבודת יד מחורזות על השמלות המרהיבות, מה שיוצר מראה מרשים ויוקרתי. בכל יצירה שלי אני מקפידה על איכות, תפירה עילית, רמת גימור גבוהה והקפדה על הפרטים הקטנים, כך הם העיצובים השנה לקטלוג שמלות הכלה 2019: שמלות כלה אלגנטיות, שמלות כלה מחורזות, שמלות כלה קלאסיות, שמלות כלה רומנטיות ושמלות כלה סקסיות.
מה שהמיס אותי היה החום שזרם ממך כשנתת לי ידך היתה זאת אהבה ממבט ראשון כמו בסיפורים אהבה ממבט ראשון ❤
מה שהנחה אותי בעיצוב הקולקציה החדשה היא ההרגשה לגרום לכל כלה להראות זוהרת, רומנטית ומלאת עוצמה, כשאת לובשות את השמלה שלנו את מרגישה נסיכה קסומה.
השמלות שלנו מחמיאות לך בצורה מושלמת, את יכולה להשיג את כל אשר תרצי. המראה היוקרתי והמרשים עם החריזה העדינה והמוקפדת מחזירה את הרומנטיקה ומרגשת את הלב, בעינייך הנוצצות רואים את ההתרגשות, שמלת כלה בתפירה עילית מחמיאה לך והופכת אותך לנסיכה מהאגדות.

שמלות כלה 2019

עיצוב שמלת כלה מתחיל בחלום שמתגבש בראשי כשאני חושבת עליך, על הרגע המושלם הזה שאת הכי יפה בעולם, שאת נעמדת מול המראה ומה שיוצא לך מהפה זה וואו!
הרגע הזה שווה הכל, אני רוקמת חלומות באהבה עבור כל אחת ואחת, תשומת הלב הרבה לפרטים הקטנים שחשובים לך, דגמי הקטלוג של קולקציית שמלות הכלה 2019 מאופיינים בקו צעיר, עכשווי, טרנדי ויחד עם זאת על זמני, השמלות יגרמו ללסת שלך ליפול בקטע טוב, הלוק האלגנטי יראה עלייך מושלם וכל שישאר לך הוא להתאהב.

בעצמך, קצת יותר  ❤

קטלוג שמלות כלה 2019
Leia קטלוג שמלות כלה 2019
קטלוג שמלות כלה 2019
Kelly קטלוג שמלות כלה 2019
קטלוג שמלות כלה 2019
Kate קטלוג שמלות כלה 2019
קטלוג שמלות כלה 2019
Audrey קטלוג שמלות כלה 2019
קטלוג שמלות כלה 2019
Audrey קטלוג שמלות כלה 2019
קטלוג שמלות כלה 2019
Natalie קטלוג שמלות כלה 2019
קטלוג שמלות כלה 2019
Tiffany קטלוג שמלות כלה 2019
קטלוג שמלות כלה 2019
Megan קטלוג שמלות כלה 2019
קטלוג שמלות כלה 2019
Jane קטלוג שמלות כלה 2019
קטלוג שמלות כלה 2019
Gal קטלוג שמלות כלה 2019
קטלוג שמלות כלה 2019
Anaïs קטלוג שמלות כלה 2019
קטלוג שמלות כלה 2019
Romy קטלוג שמלות כלה 2019

תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

תני לעצמך לפרוח

איך תבחרי שמלת כלה?

שמלת הכלה שלך מוכנה